Cennik i wolne terminy

Rezerwacje: 603 999 039. Przyjmujemy płatności Bonem Turystycznym.

W związku z epidemią koronawirusa informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo naszych Gości dokładamy wszelkich starań aby zapewnić najwyższy poziom higieny, a także przestrzegamy wszelkich zaleceń sanepid i władz. W czasie epidemii, do odwołania na terenie Siedliska mogą przebywać tylko osoby zakwaterowane.

NOWOŚĆ! Wirtualna recepcja – zamelduj się w bez kontaktu z innymi – klucze zostawimy w drzwiach, a Tobie wyślemy instrukcje jak trafić do zarezerwowanej miejscówki.

Kochani, niestety w związku z ogłoszeniem stanu wyjątkowego, na terenie m.in. Sobiboru do 3.12.2021 r. mogą przebywać tylko osoby, które spełniają jeden z poniższych warunków:

1) na dzień wprowadzenia stanu wyjątkowego stale zamieszkiwały na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy;
2) zapewniają obsługę urzędu administracji publicznej lub jednostki organizacyjnej, wykonujących na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, zadania o charakterze publicznym;
3) przebywają na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, w celu załatwienia sprawy w urzędzie lub jednostce,o których mowa w pkt 2;
4) stale wykonują pracę zarobkową na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, na rzecz podmiotów, które
stale prowadzą na tym obszarze działalność, w tym gospodarczą;
5) stale wykonują działalność gospodarczą na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy;
6) wykonują usługi pocztowe, kurierskie lub w zakresie przewozu osób lub towarów, a ich przebywanie na obszarze, na
którym wprowadzono stan wyjątkowy, ma na celu doręczenie przesyłki lub towaru do adresatów na tym obszarze lub
przewóz osób uprawnionych do przebywania na tym obszarze;
7) są posiadaczami nieruchomości zlokalizowanych na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, a ich przebywanie na tym obszarze ma na celu korzystanie z tych nieruchomości;
8) stale wykonują pracę w gospodarstwach rolnych znajdujących się na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, a ich przebywanie na tym obszarze ma na celu wykonywanie tej pracy;
9) są uczniami pobierającymi naukę na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, bądź ich opiekunami albo
studentami odbywającymi studia na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, a ich przebywanie na tym
obszarze jest związane z pobieraniem nauki, odbywaniem studiów lub sprawowaniem opieki;
10) są dziećmi objętymi wychowaniem przedszkolnym lub formami opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na obszarze, na
którym wprowadzono stan wyjątkowy, bądź ich opiekunami, a ich przebywanie na tym obszarze ma na celu korzystanie lub umożliwienie korzystania z wychowania przedszkolnego lub form opieki nad tymi dziećmi;
11) są osobami niepełnosprawnymi albo opiekunami osób niepełnosprawnych, a ich przebywanie na obszarze, na którym
wprowadzono stan wyjątkowy, jest związane z korzystaniem z ośrodka dla osób niepełnosprawnych;
12) w stosunku do osoby, o której mowa w pkt 1, są małżonkiem, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwem i przebywają na
obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, w celu opieki nad nią albo pomocy w załatwianiu jej bieżących
spraw życia codziennego;
13) przebywają na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, w celu sprawowania lub udziału w kulcie religijnym, chrzcinach, weselu lub pogrzebie;
14) przebywają na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, w związku z bezpośrednim przemieszczaniem się
w celu zgodnego z przepisami przekroczenia granicy państwowej lub bezpośrednio po jej przekroczeniu w celu
opuszczenia obszaru, na którym wprowadzono stan wyjątkowy;
15) przebywają na obszarze, na którym wprowadzono stan wyjątkowy, w związku z przemieszczaniem się przez ten
obszar drogą publiczną – bezpośrednio w celu jego niezwłocznego opuszczenia;
16) zachodzą szczególne, uzasadnione okoliczności wskazujące na niezbędność bezpośredniego kontaktu z osobą,
o której mowa w pkt 1, po uzyskaniu zgody właściwego miejscowo komendanta placówki Straży Granicznej.
2. Ograniczenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 4, nie stosuje się do:
1) osób przemieszczających się pojazdami ratownictwa medycznego i innych służb interwencyjnych;
2) osób przemieszczających się bezpośrednio do podmiotów wykonujących działalność leczniczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711) w celu skorzystania ze
świadczeń zdrowotnych;
3) funkcjonariuszy i pracowników służb państwowych oraz żołnierzy i pracowników Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
Polskiej wykonujących zadania służbowe.

Pełna treść rozporządzenia: https://dziennikustaw.gov.pl/D2021000161301.pdf

Rezerwacje: 603 999 039

Cennik noclegów (ceny za dobę, ceny nie zawierają posiłków)

Domki w gałęziach drzew Sowa i Dzięcioł
1 – 2 osoby 420 zł
3 osoby 520 zł
4 osoby 620 zł

Spichlerzyk Kolorowy Zawrót Głowy
2 osoby 300 zł

Siedemnastka
1 – 2 osoby 320 zł

Dom z Tarasem
1 – 4 osób 750 zł

powyżej 4 osób 750 zł + 100 zł za każdą dodatkową osobę

Studio Koronkowe (czynne od maja do września)
1 – 2 osoby 280 zł
Ze względu na wielkość i akustyczność Stajenki,do studiów zapraszamy osoby dorosłe.

Studio w Groszki (czynne od maja do września)
1 – 2 osoby 260 zł
Ze względu na wielkość i akustyczność Stajenki,do studiów zapraszamy osoby dorosłe.

Apartament w Obórce
1 – 2 osoby 420 zł
3 osoby 520 zł
4 osoby 620 zł
5 osób 720 zł
6 osób 820 zł

Pokoje w Domu z Gankiem
1 – 2 osoby 260 zł
3 osoby 380 zł

Pokoje w Dużej Stodole
W Dużej Stodole obowiązują ceny bed and breakfast i do każdej ceny należy doliczyć koszt śniadania. Osoba dorosła: 40 zł, dziecko 2-6 lat: 18 zł.
Pokój nr 1, 2, 3
1 – 2 os 260 zł
Pokoje 1 i 2 mogą być połączone w jeden pokój rodzinny
Pokój nr 4, 6, 7
1 – 2 os. 260 zł
3 os. 380 zł
Pokój nr 5
1 – 4 os. 520 zł
Pokój nr 8
1 – 2 os. 260 zł
3 os. 380 zł
4 os. 500 zł

Cennik posiłków

Zapraszamy na pyszne, naturalne i organiczne posiłki w Siedlisku.
Pieczywo własnego wypieku, domowej roboty sery, wędliny, konfitury, produkty od lokalnych dostawców.

Śniadanie w formie bufetu (9-10:30)
40 zł
Obiadokolacja w formie bufetu (zupa, drugie danie, kompot, woda, deser, kawa, herbata) (17:30-19:00)
60 zł
Jeżeli smakowały Wam nasze pyszności, możecie je zamówić u nas i zabrać do domu 🙂

Zasady

Minimalna długość pobytu – 2 doby.
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 i kończy o godzinie 11.00.
Powyższe ceny nie dotyczą długich weekendów, Świąt Wielkanocnych, Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra.
Dzieci poniżej 2 lat (0-23 miesięcy) gościmy gratis, dzieci od 2 lat do 6 lat włącznie (24-71 miesięcy) mają 50% zniżki, zniżka obowiązuje przy 2 osobach dorosłych w pokoju.
W okresie wakacyjnym pobyty tygodniowe od soboty do soboty w Domu z Tarasem, Domkach w Gałęziach Drzew i Spichlerzyku Kolorowy Zawrót Głowy.
Organizując imprezy firmowe, szkolenia, spotkania okolicznościowe i wesela wynajmujemy Siedlisko na wyłączność.
Zwierzęta akceptujemy tylko w Spichlerzyku Kolorowy zawrót głowy i w Domu z tarasem- po wcześniejszym uzgodnieniu.
Łóżeczko turystyczne udostępniamy w cenie – 50 zł za cały pobyt.

NOWOŚĆ! Wirtualna recepcja – zamelduj się w bez kontaktu z innymi – klucze zostawimy w drzwiach, a Tobie wyślemy instrukcje jak trafić do zarezerwowanej miejscówki.

 

Jak rezerwować?

1. Przez nasz system rezerwacyjny na dole tej strony
2. Mailowo: kontakt@siedliskosobibor.pl
3. Telefonicznie: 603 999 039
4. Przez Messenger na Facebook (ikona w prawym dolnym rogu strony)

Przyjmujemy płatności Bonem Turystycznym i płatności kartami.
Numer konta do wpłat mBank, adres do wpłat PayPal, płatności Bitcoin – prosimy o kontakt: kontakt@siedliskosobibor.pl

W podanych cenach zawarte są:
pościel, ręczniki, drewno do kominka i media
bezprzewodowy internet Wi-Fi
miejsce i drewno na ognisko
grill
leżaki, pufy dmuchane
sprzęt sportowy: badminton, sanki
gry planszowe
bule
mapy i przewodniki
pomoc w organizacji spływu kajakowego

– Minimalna długość pobytu to 2 doby.
– Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej.
– Śniadanie w formie bufetu jest serwowane codziennie o godzinie 9 rano, obiadokolacja jest podawana o godzinie 17.30.
– Śniadania i obiadokolacje mogą być zamawiane lub anulowane najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 10.00.
– Na terenie Siedliska znajdują się miejsca parkingowe.
– Akceptujemy karty płatnicze.
– Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości należności za pobyt – w terminie i wysokości określonej w wysyłanej przez Siedlisko Sobibór wiadomości e-mail oraz akceptacja Regulaminu.
– Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania wiadomości e-mail od Siedliska Sobibór z potwierdzeniem rezerwacji.
– Niewpłacenie zadatku  w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
– W przypadku niepojawienia się Gościa pierwszego dnia zarezerwowanego terminu- rezerwacja zostaje anulowana.
– Opłata rezerwacyjna- zadatek- nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania lub odwołania rezerwacji, a także w przypadku niepojawienia się Gościa pierwszego dnia zarezerwowanego terminu.
– Do stałych mieszkańców Siedliska należą dwa koty Mizeria i Alfred, a w związku z wiejską lokalizacją na naszym terenie pojawiają się też obce zwierzęta; bardzo prosimy o niewpuszczanie ich do domu.
– Jeśli podczas pobytu pragniecie zjeść uroczystą kolację we własnym gronie, prosimy o poinformowanie o tym pracownika Siedliska z dwudniowym wyprzedzeniem, a wyczarujemy dla Was niezapomniany wieczór.

Praktycznie cały teren Siedliska objęty jest zasięgiem wewnętrznej sieci wi-fi.

Korzystamy z łącza mobilnego Orange, znajdujemy się w zasięgu 3G i 4G, najczęściej router korzysta z HSPA+ i maksymalne osiągane prędkości to: ping 20ms, 15-18Mbps download i 6-7Mbps upload.

Zwracamy uwagę że prędkość internetu może się znacznie różnić w zależności od pory dnia innych warunków od nas niezależnych.

W Sobiborze znajduja się nadajniki sieci komórkowych Orange, T-Mobile i Plus.

Siedlisko Sobibór znajduje się w zasięgu sieci (dane ze stron operatorów)
T-Mobile- 3G, LTE 4G
Plus 3G, LTE
Orange 3G, LTE

– Akceptujemy zwierzęta tylko w Spichlerzyku Kolorowy zawrót głowy i w Domu z tarasem- po wcześniejszym uzgodnieniu.
– Pobieramy opłatę w wysokości 25 zł dziennie za jednego zwierzaka.
– Ze względu na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Siedliska, pieski muszą być trzymane na smyczy.
– Pieski należy bezwzględnie wyprowadzać „za potrzebą” poza teren Siedliska.
– Właścicieli psów i kotów prosimy o sprzątanie nieczystości pozostawionych przez ich pupilów.
– Bardzo prosimy o zapewnienie ciszy.
– Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za wszelkie wyrządzone przez nie szkody.

Pomóżcie nam zadbać o dobro otaczającej nas natury:
– korzystając z łazienki pamiętajmy, że zasoby wody są ograniczone
– wyłączajmy światło, kiedy nie jest nam potrzebne, zarówno w swoim pokoju, jak i w miejscach wspólnych (taras, altanka, ganek, schody, kuchnia)
– segregujmy śmieci (pojemniki na kompost, szkło, plastik i odpady mieszane) znajdują się przy parkingu.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Firma może przetwarzać dane osobowe w celu realizacji rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, dane pozyskiwane są od Klientów. Przekazanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do zrealizowania zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest firma Ewas Ewa Szeloch i IAI S.A., ul. Wielkopolska 91, 20-725 Lublin, NIP: 712-109-52-79, email: kontakt@siedliskosobibor.pl, dane są wykorzystywane także przez operatora systemu rezerwacyjnego IAI S.A. z siedzibą w Szczecinie, Aleja Piastów 30, 71-064 Szczecin, jako operatora IdoSell Booking.
Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Osoba dokonująca rezerwacji ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Firma EWAS i IAI S.A. jest zobowiązana do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Gościa/osoby rezerwującej i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.

ZASADY REZERWACJI
I. REZERWACJA
1. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności wymaganego zadatku – w wysokości i terminie wskazanym w e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji.
2. REZERWACJA NA ZAPYTANIE – w przypadku braku dostępności miejsca noclegowego online może być zaoferowana Rezerwacja Na Zapytanie. Potwierdzenie dostępności terminu (lub jego braku) oraz informacje o sposobie uiszczenia przedpłaty zostaną przesłane e-mailem.

II. ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI
1. Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
2. W przypadku anulowania rezerwacji wniesiony zadatek nie podlega zwrotowi.
3. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linka w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji, co zgodnie z ust. II pkt. 2 nie oznacza zwrotu wniesionej przedpłaty.
4. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji bądź wcześniejszego wyjazdu, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.

III. USTALENIA KOŃCOWE
Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Recepcją.
Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.

  • 1

Przedmiot regulaminu

  1. Regulamin określa zasady przebywania Gości na terenie Siedliska Sobibór, a także zasady i zakresy odpowiedzialności za straty Gości i Siedliska Sobibór.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Siedliska Sobibór.
  3. Treść regulaminu jest udostępniona w widocznym miejscu na terenie Siedliska Sobibór oraz na stronie internetowej: www.siedliskosobibor.pl .

 

  • 2

Postanowienia Ogólne

  1. Goście zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu, zachowania porządku i użytkowania wszystkich pomieszczeń, sprzętów i rzeczy zgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Siedlisko Sobibór objęte jest stałym monitoringiem.
  3. Na terenie Siedliska Sobibór obecność zwierząt jest  ograniczona do Domu z Tarasem i Spichlerzyka Kolorowy Zawrót Głowy. Zwierzęta nie są akceptowane w innych domkach i pokojach. Koty przebywające na terenie Siedliska Sobibór nie mogą być wpuszczane do budynków.
  4. Palenie papierosów na terenie Siedliska Sobibór może odbywać się tylko w wyznaczonych do tego miejscach.
  5. Ognisko na terenie Siedliska Sobibór można rozpalać tylko w wyznaczonym do tego miejscu.
  6. W pokojach/domkach udostępnionych Gościom na terenie Siedliska Sobibór, ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących ich wyposażenia, z wyłączeniem ładowarek do telefonów oraz komputerów przenośnych.  
  7. Wszystkie budynki znajdujące się na terenie Siedliska Sobibór wyposażone są w gaśnice, których Goście przebywający na terenie Siedliska Sobibór zobowiązani są bezwzględnie użyć w każdym przypadku zlokalizowania ognia lub sytuacji zagrożenia ognia na terenie Siedliska Sobibór.
  8. Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe, niezależne od niego niedogodności, np. czasowy brak wody lub prądu, zanik sieci internetowej.

 

  • 3

Zasady odpowiedzialności

  1. Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie przedmioty posiadające wartość (materialną, naukową, artystyczną) pozostawione przez Gości, w pokojach/domkach lub na terenie Siedliska Sobibór.
  2. Dzieci w wieku poniżej lat 13 powinny znajdować się pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych, którzy ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  3. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia mienia należącego do Siedliska Sobibór powstałe z ich winy i zobowiązani są do pokrycia spowodowanych przez nich strat materialnych.  
  4. Siedlisko Sobibór udostępnia Gościom nieodpłatne, niestrzeżone miejsca parkingowe, przy czym Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, zniszczenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości, a także pozostawionych w nim przedmiotów.
  5. Gość powinien zawiadomić pracowników Siedliska Sobibór o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

  • 4

Cisza nocna

Ze względu na położenie Siedliska Sobibór w bezpośrednim sąsiedztwie łąk i lasów, gdzie żyją liczne zwierzęta oraz w niedalekiej odległości od zabudowań mieszkalnych, Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad współżycia społecznego poprzez niezakłócanie hałasem spoczynku nocnego innych osób i zwierząt, w tym zwłaszcza w godzinach od 22:00 – 7:00.

Muzyka

Jedyną muzyką której słuchamy na terenie Siedliska jest śpiew ptaków i szum drzew. Prosimy o niekorzystanie z odtwarzaczy muzyki na zewnątrz.

  • 5

Zwrot rzeczy pozostawionych

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez Gości na terenie Siedliska Sobibór mogą zostać odebrane osobiście bądź odesłane na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt.
  2. Przedmioty, o których mowa w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, będą przechowywane w Siedlisku Sobibór przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Siedliska Sobibór.
  3. Ze względu na swoje właściwości, artykuły spożywcze będą przechowywane przez Siedlisko Sobibór maksymalnie przez 2 dni.

 

  • 6

Reklamacje

W przypadku jakichkolwiek uwag bądź zastrzeżeń co do funkcjonowania urządzeń, czystości porządku na terenie Siedliska Sobibór, Goście są zobowiązani niezwłocznie zgłaszać je pracownikom Siedliska Sobibór.

 

  • 7

Postanowienia końcowe

  1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Gość który łamie jego postanowienia zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników Siedliska Jabłonna oraz do zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia.
  2. Zmiana regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od powiadomienia o niej poprzez publikację zmienionego regulaminu na stronie internetowej Siedliska Sobibór.

Rezerwacje

Chcesz sprawdzić kiedy mamy wolne terminy?
Wybierz z okna poniżej interesujące Cię miejsce i kliknij „dostosuj termin” lub „cena i dostępność”.
Zielonym kolorem będą oznaczone wolne terminy- zapraszamy 🙂

Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego systemu rezerwacji online, który działa całą dobę, przygotowaliśmy krótki przewodnik.

Rezerwacja online w kilku krokach:

  1. Po wejściu do panelu rezerwacji wybieramy datę przyjazdu i wyjazdu z kalendarza, który się znajduje na początku listy domków i pokoi.
  2. Następnie wybieramy dostępny w tym terminie domek lub pokój klikając na przycisk “wybierz”.
  3. W okienku “wybrałeś” klikamy przycisk “przejdź do zamówienia”.
  4. Następny krok to wybór liczby osób dorosłych i dzieci, którym przysługują u nas zniżki oraz wybór posiłków i łóżeczka dla niemowlaka, jeśli jest potrzebne. Na końcu tego okienka zobaczą Państwo podsumowanie całego zamówienia oraz wysokość zadatku, który należy wpłacić, aby uzyskać potwierdzenie rezerwacji.
  5. W kolejnym okienku należy podać swoje dane  wraz z adresem email i numerem telefonu a po zatwierdzeniu złożyć zamówienie.
  6. Ostatnim etapem procesu jest wpłata zadatku na podstawie informacji otrzymanej z systemu.  Po wpłacie zaliczki otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji.