Cennik i wolne terminy

Kochani, wiele osób do nas pisze i dzwoni i są przekonani że cały czas mamy całe Siedlisko zajęte, wszystkie pokoje, że nie ma gdzie przyjechać.
To że nie ma u nas wolnych miejsc to pewien mit Siedliskowy, czas go odczarować, dlatego poniżej będziemy publikować wolne terminy na najbliższy czas 🙂
Wybaczcie nam jeżeli okaże się że któryś z terminów nie będzie aktualny – sytuacja potrafi zmieniać się dynamicznie.
Dostępność możecie zawsze sprawdzić samodzielnie w naszym systemie rezerwacji poniżej- wystarczy wybrać interesujący Was domek/pokój i kliknąć „ceny i dostępność”.
W ciągu tygodnia na ogół Siedlisko mamy wolne – zapraszamy amatorów ciszy i spokoju!
Niektóre wolne terminy w weekendy
11-15 listopad: Dom z Tarasem
11-22 listopad: Spichlerzyk Kolorowy Zawrót Głowy
13-15 listopad: Domki w Gałęziach Drzew Sowa i Dzięcioł
14-18 listopad: Pokoje w Domu z Gankiem
17-22 listopad: Domki w Gałęziach Drzew Sowa i Dzięcioł; Dom z Tarasem
21-25 listopad – Pokoje w Domu z Gankiem
24-30 listopad: Dom z Tarasem, Spichlerzyk Kolorowy Zawrót Głowy
od 24 listopada:  Domki w Gałęziach Drzew Sowa i Dzięcioł
Grupy zorganizowane
Grupy zorganizowane zapraszamy do Dużej Stodoły, Domu z Gankiem, a także do pozostałej części Siedliska- zapraszamy do kontaktu celem przedstawienia oferty: kontakt@siedliskosobibor.pl

Cennik noclegów

Domki w gałęziach drzew Sowa i Dzięcioł
1 – 2 osoby 350 zł
3 osoby 450 zł
4 osoby 550 zł
Ceny od 2020 roku: 1 – 2 osoby 390 zł + 120 zł za każdą dodatkową osobę
Spichlerzyk Kolorowy Zawrót Głowy
2 osoby 270 zł
Ceny od 2020 roku: 2 osoby 280 zł
Dom z Tarasem
1 – 4 osób 550 zł
powyżej 4 osób 550 zł + 100 zł za każdą dodatkową osobę
Ceny od 2020 roku: 1-4 osób 650 zł + 110 zł za każdą dodatkową osobę.
Studio Koronkowe (czynne od maja do września)
1 – 2 osoby 220 zł
Ze względu na wielkość i akustyczność Stajenki,do studiów zapraszamy osoby dorosłe.
Ceny od 2020 roku: 260 zł
Studio w Groszki (czynne od maja do września)
1 – 2 osoby 220 zł
Ze względu na wielkość i akustyczność Stajenki,do studiów zapraszamy osoby dorosłe.
Ceny od 2020 roku: 240 zł
Pokoje w Domu z Gankiem
1 – 2 osoby 220 zł
3 osoby 330 zł
Ceny od 2020 roku: 1-2 osoby 240 zł, 3 osoby 360 zł
Pokoje w Dużej Stodole
Pokój nr 1, 2, 3
1 – 2 os 220 zł
Pokoje 1 i 2 mogą być połączone w jeden pokój rodzinny
Pokój nr 4, 6, 7
1 – 2 os. 220 zł
3 os. 330 zł
Pokój nr 5
1 – 4 os. 390 zł
Pokój nr 8
1 – 2 os. 220 zł
3 os. 330 zł
4 os. 440 zł
Ceny od 2020 roku: 1-2 osób 240 zł, 3 osoby 360 zł, 4 osoby 480 zł.

Cennik posiłków

Zapraszamy na pyszne, naturalne i organiczne posiłki w Siedlisku.
Pieczywo własnego wypieku, domowej roboty sery, wędliny, konfitury, produkty od lokalnych dostawców.
Śniadanie w formie bufetu 
35 zł
Obiadokolacja w formie bufetu (zupa, drugie danie, kompot, woda, deser, kawa, herbata)
55 zł
W okresie od 15 października 2019 r. do 31 marca 2020 r. posiłki oferujemy dla minimalnej liczby 10 osób.

Jeżeli smakowały Wam nasze pyszności, możecie je zamówić u nas i zabrać do domu 🙂

Zasady

Minimalna długość pobytu – 2 doby.
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 i kończy o godzinie 11.00.

Ceny dotyczą pobytów w 2019 roku.
Powyższe ceny nie dotyczą długich weekendów, Świąt Wielkanocnych, Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra.
Dzieci do lat 2 (0-24 miesięcy) gościmy gratis, dzieci od 2 lat do ukończenia 7 roku życia (24-84 miesięcy) mają 50% zniżki, zniżka obowiązuje przy 2 osobach dorosłych w pokoju.

W okresie wakacyjnym pobyty tygodniowe od soboty do soboty w Domu z Tarasem, Domkach w Gałęziach Drzew i Spichlerzyku Kolorowy Zawrót Głowy.
Organizując imprezy firmowe, szkolenia, spotkania okolicznościowe i wesela wynajmujemy Siedlisko na wyłączność.

Cennik masaży

Zapraszamy do skorzystania z szerokiej oferty masaży:
Masaż klasyczny 140zł/60min
Masaż terapeutyczny 160zł/40 – 90min
Masaż terapeutyczny z elementami punktów spustowych 160zł/40 – 90min
Masaż limfatyczny ręczny I częściowy /II częściowy 100zł/do 30min 180zł/do 60min
Drenaż limfatyczny masażerem BOA PLUS 180zł/do 50min
Masaż bańką chińską częściowy/całościowy 80zł/do 30min 140zł/do 50min
Masaż Shantala (niemowląt) 80zł/20min
Masaż terapeutyczny niemowląt i małych dzieci 120zł/30min
Masaż twarzy 80zł/30min
Masaż twarzy liftingujący 100zł/30min
Masaż relaksacyjny 160zł/60min (plecy 30 minut 90zł)

Jak rezerwować?

1. Przez nasz system rezerwacyjny na dole tej strony, lub pod adresem: siedliskosobibor.pl/rezerwuj
3. Telefonicznie: 603 999 039
4. Przez Messenger na Facebook (ikona w prawym dolnym rogu strony)
Przyjmujemy płatności kartami.
Numer konta do wpłat mBank, adres do wpłat PayPal, płatności Bitcoin – prosimy o kontakt: kontakt@siedliskosobibor.pl

W podanych cenach zawarte są:
pościel, ręczniki, drewno do kominka i media
bezprzewodowy internet Wi-Fi
miejsce i drewno na ognisko
grill
leżaki, pufy dmuchane
sprzęt sportowy: badminton, sanki
gry planszowe
bule
mapy i przewodniki
pomoc w organizacji spływu kajakowego

– Minimalna długość pobytu to 2 doby.
– Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00. Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej.
– Śniadanie w formie bufetu jest serwowane codziennie o godzinie 9 rano, obiadokolacja jest podawana o godzinie 17.30.
– Śniadania i obiadokolacje mogą być zamawiane lub anulowane najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 10.00.
– Na terenie Siedliska znajdują się miejsca parkingowe.
– Akceptujemy karty płatnicze.
– Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości należności za pobyt – w terminie i wysokości określonej w wysyłanej przez Siedlisko Sobibór wiadomości e-mail oraz akceptacja Regulaminu.
– Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania wiadomości e-mail od Siedliska Sobibór z potwierdzeniem rezerwacji.
– Niewpłacenie zadatku  w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
– W przypadku niepojawienia się Gościa pierwszego dnia zarezerwowanego terminu- rezerwacja zostaje anulowana.
– Opłata rezerwacyjna- zadatek- nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania lub odwołania rezerwacji, a także w przypadku niepojawienia się Gościa pierwszego dnia zarezerwowanego terminu.
– Do stałych mieszkańców Siedliska należą dwa koty Mizeria i Alfred, a w związku z wiejską lokalizacją na naszym terenie pojawiają się też obce zwierzęta; bardzo prosimy o niewpuszczanie ich do domu.
– Jeśli podczas pobytu pragniecie zjeść uroczystą kolację we własnym gronie, prosimy o poinformowanie o tym pracownika Siedliska z dwudniowym wyprzedzeniem, a wyczarujemy dla Was niezapomniany wieczór.

– Akceptujemy zwierzęta tylko w Spichlerzyku Kolorowy zawrót głowy i w Domu z tarasem- po wcześniejszym uzgodnieniu.
– Pobieramy opłatę w wysokości 25 zł dziennie.
– Ze względu na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Siedliska, pieski muszą być trzymane na smyczy.
– Pieski należy bezwzględnie wyprowadzać „za potrzebą” poza teren Siedliska.
– Właścicieli psów i kotów prosimy o sprzątanie nieczystości pozostawionych przez ich pupilów.
– Bardzo prosimy o zapewnienie ciszy.
– Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za wszelkie wyrządzone przez nie szkody.

Pomóżcie nam zadbać o dobro otaczającej nas natury:
– korzystając z łazienki pamiętajmy, że zasoby wody są ograniczone
– wyłączajmy światło, kiedy nie jest nam potrzebne, zarówno w swoim pokoju, jak i w miejscach wspólnych (taras, altanka, ganek, schody, kuchnia)
– segregujmy śmieci (pojemniki na kompost, szkło, plastik i odpady mieszane) znajdują się przy parkingu.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Firma może przetwarzać dane osobowe w celu realizacji rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, dane pozyskiwane są od Klientów. Przekazanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do zrealizowania zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest firma Ewas Ewa Szeloch i IAI S.A., ul. Wielkopolska 91, 20-725 Lublin, NIP: 712-109-52-79, email: kontakt@siedliskosobibor.pl, dane są wykorzystywane także przez operatora systemu rezerwacyjnego IAI S.A. z siedzibą w Szczecinie, Aleja Piastów 30, 71-064 Szczecin, jako operatora IdoSell Booking.
Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Osoba dokonująca rezerwacji ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Firma EWAS i IAI S.A. jest zobowiązana do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Gościa/osoby rezerwującej i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.

  • 1

Przedmiot regulaminu

  1. Regulamin określa zasady przebywania Gości na terenie Siedliska Sobibór, a także zasady i zakresy odpowiedzialności za straty Gości i Siedliska Sobibór.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Siedliska Sobibór.
  3. Treść regulaminu jest udostępniona w widocznym miejscu na terenie Siedliska Sobibór oraz na stronie internetowej: www.siedliskosobibor.pl .

 

  • 2

Postanowienia Ogólne

  1. Goście zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu, zachowania porządku i użytkowania wszystkich pomieszczeń, sprzętów i rzeczy zgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Siedlisko Sobibór objęte jest stałym monitoringiem.
  3. Na terenie Siedliska Sobibór obecność zwierząt jest  ograniczona do Domu z Tarasem i Spichlerzyka Kolorowy Zawrót Głowy. Zwierzęta nie są akceptowane w innych domkach i pokojach. Koty przebywające na terenie Siedliska Sobibór nie mogą być wpuszczane do budynków.
  4. Palenie papierosów na terenie Siedliska Sobibór może odbywać się tylko w wyznaczonych do tego miejscach.
  5. Ognisko na terenie Siedliska Sobibór można rozpalać tylko w wyznaczonym do tego miejscu.
  6. W pokojach/domkach udostępnionych Gościom na terenie Siedliska Sobibór, ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących ich wyposażenia, z wyłączeniem ładowarek do telefonów oraz komputerów przenośnych.  
  7. Wszystkie budynki znajdujące się na terenie Siedliska Sobibór wyposażone są w gaśnice, których Goście przebywający na terenie Siedliska Sobibór zobowiązani są bezwzględnie użyć w każdym przypadku zlokalizowania ognia lub sytuacji zagrożenia ognia na terenie Siedliska Sobibór.
  8. Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe, niezależne od niego niedogodności, np. czasowy brak wody lub prądu, zanik sieci internetowej.

 

  • 3

Zasady odpowiedzialności

  1. Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie przedmioty posiadające wartość (materialną, naukową, artystyczną) pozostawione przez Gości, w pokojach/domkach lub na terenie Siedliska Sobibór.
  2. Dzieci w wieku poniżej lat 13 powinny znajdować się pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych, którzy ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
  3. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia mienia należącego do Siedliska Sobibór powstałe z ich winy i zobowiązani są do pokrycia spowodowanych przez nich strat materialnych.  
  4. Siedlisko Sobibór udostępnia Gościom nieodpłatne, niestrzeżone miejsca parkingowe, przy czym Siedlisko Sobibór nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, zniszczenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości, a także pozostawionych w nim przedmiotów.
  5. Gość powinien zawiadomić pracowników Siedliska Sobibór o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

  • 4

Cisza nocna

Ze względu na położenie Siedliska Sobibór w bezpośrednim sąsiedztwie łąk i lasów, gdzie żyją liczne zwierzęta oraz w niedalekiej odległości od zabudowań mieszkalnych, Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad współżycia społecznego poprzez niezakłócanie hałasem spoczynku nocnego innych osób i zwierząt, w tym zwłaszcza w godzinach od 23:00 – 6:00.

 

  • 5

Zwrot rzeczy pozostawionych

  1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez Gości na terenie Siedliska Sobibór mogą zostać odebrane osobiście bądź odesłane na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt.
  2. Przedmioty, o których mowa w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, będą przechowywane w Siedlisku Sobibór przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Siedliska Sobibór.
  3. Ze względu na swoje właściwości, artykuły spożywcze będą przechowywane przez Siedlisko Sobibór maksymalnie przez 2 dni.

 

  • 6

Reklamacje

W przypadku jakichkolwiek uwag bądź zastrzeżeń co do funkcjonowania urządzeń, czystości porządku na terenie Siedliska Sobibór, Goście są zobowiązani niezwłocznie zgłaszać je pracownikom Siedliska Sobibór.

 

  • 7

Postanowienia końcowe

  1. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Gość który łamie jego postanowienia zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników Siedliska Jabłonna oraz do zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia.
  2. Zmiana regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od powiadomienia o niej poprzez publikację zmienionego regulaminu na stronie internetowej Siedliska Sobibór.

Rezerwacje

Chcesz sprawdzić kiedy mamy wolne terminy?
Wybierz z okna poniżej interesujące Cię miejsce i kliknij „dostosuj termin” lub „cena i dostępność”.
Zielonym kolorem będą oznaczone wolne terminy- zapraszamy 🙂

Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszego systemu rezerwacji online, który działa całą dobę, przygotowaliśmy krótki przewodnik.

Rezerwacja online w kilku krokach:

  1. Po wejściu do panelu rezerwacji wybieramy datę przyjazdu i wyjazdu z kalendarza, który się znajduje na początku listy domków i pokoi.
  2. Następnie wybieramy dostępny w tym terminie domek lub pokój klikając na przycisk “wybierz”.
  3. W okienku “wybrałeś” klikamy przycisk “przejdź do zamówienia”.
  4. Następny krok to wybór liczby osób dorosłych i dzieci, którym przysługują u nas zniżki oraz wybór posiłków i łóżeczka dla niemowlaka, jeśli jest potrzebne. Na końcu tego okienka zobaczą Państwo podsumowanie całego zamówienia oraz wysokość zadatku, który należy wpłacić, aby uzyskać potwierdzenie rezerwacji.
  5. W kolejnym okienku należy podać swoje dane  wraz z adresem email i numerem telefonu a po zatwierdzeniu złożyć zamówienie.
  6. Ostatnim etapem procesu jest wpłata zadatku na podstawie informacji otrzymanej z systemu.  Po wpłacie zaliczki otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji.